Emilia Lindqvist 18 år!

Idag har jag fått jullov! Men det bästa av allt var att min älskade storesyster fyller 18 idag. Jag försökte hålla någon slags tal, men som alla vet som blir jag en strålkastare i ansiktet och klarar inte av sånt. Men jag fick det jag ville ha sagt med tårar som sprutade. Jag älskar dig Emilia, och jag saknar dig verkligen! Du är den bästa systern som finns och jag skulle aldrig vilja byta ut dig mot någon annan. Jag klarar mig inte utan dig, tack för allting. Skulle du inte finnas i mitt liv skulle inte heller jag finnas. Var rädd om dig! Du vet precis vart du har mig, föralltid i ditt hjärta <3 Och vill även tacka mina föräldrar för att ni gjort min underbara syster till den hon är idag!

Jag Emilia och våran underbara lillebror Neo. Hade tyvärr ingen bild på Mika också, men vi är fyra lyckliga syskon!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskar dig också! <3

2008-12-20 @ 17:23:18
URL: http://emiliaaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0