En årsresumé för år 2008

Årets inledning:
Allt började med nyårsfirande hos Niclas Landeskog med Denice. Efter det träffade vi olika folk under hela kvällen. En riktigt mysig och lyckad nyår!


Pojkvänner under året:
Kasper som var ett svin som tog slut i Juni. Peter som tog slut den 31 November. Och min nuvarnade älskling, som jag aldrig tänker låta gå.



Vänskap:
Under 2008 har jag inte direkt förlorat någon/några vänner men jag har fått en massa nya. Bland annat min pojkvän och hand vänner, och måste säga att det är ett så himmlans bra umgänge, mår verkligen bra nu :)



Resor:
- Har inte varit på så många resor iår men i början av sommaren var jag med Denice i Italien i två veckor och bodde hos min morfar, riktigt mysig resa måste jag säga!



- Någon vecka efter att jag och Denice kom hem åkte jag och Sanna ner till morfar och stannade i två veckor, och det var lika skönt det, fast jag saknar många :(



- Sen vet jag inte om det riktigt räknas men var på klassresa i Mora med min underbara klass.



Livsförändringar:
Kan tyvärr inga direkt datum på allt men ska försöka. Förlåt syster kommer tyvärr inte ihåg ditt datum, men för tre månader sen föddes min älskade lillasyster Mika. I Sommras gick min gammel mormor bort :( Och det änns faktiskt som att det är något som saknas..

(Har tyvärr inga bilder, det kommer)

Årets bästa händelse:
Oj vad svårt.. Det här var verkligen svårt. Jag har varit med om så mycket det här året men om jag måste välja något så måste det nog vara att jag hittat någon som jag verkligen älskar och någon som tar hand om mig och verkligen visar att det är mig han älskar. Andreas Lindqvist!



Årets sämsta händelse:
Jag tror det var när gammel mormor gick bort.. Hon har varit som släktens maskot.

(Har inga bilder)

Händelser som fått familjen närmare varandra:
- I sommar gifte sig min pappa och hans fru. Mie och Niklas Lindqvist.



- Min mamma och hennes pojkvän har flyttat ihop till en jätte fin lägenhet i hammarbysjöstad :)

(Har inga bilder)

Slutet:
I år blir det samma visa som förra året med min bästavän Denice. Får se hur vi riktigt ska göra men fira tillsammans har blivigt lite som en tradition :) Och jag hoppas på att det blir lika bra som förra året!

Vill bara tacka alla för detta underbara år och önskar er också ett jätte gott nytt år!




Kommentarer
Postat av: Mie

Tänk att din pappa gifte sig med sin fru!!! Då hade vi ju inte behövt gifta oss eftersom jag redan var hans fru. Varför talade ingen om det för mig. Hmpf.



Mika är född den 3 september.



Tjipp tjopp på dig.



Fin resumé. Nyttigt att göra så för att se vad som hänt. Skönt att du mår bra. Då mår vi bra.



Pööössss!

2008-12-28 @ 23:07:08
Postat av: Emilia

Hon föddes 3 september :D

2008-12-29 @ 13:09:35
URL: http://emiliaaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0