.

Ledsen att jag är så dålig på att uppdatera.. Men det är ju faktiskt lov så man får ju tänka lite så också xD Igår åkte jag och Listan hem till Sanna och sa jag hejdå eftersom att hon åker till Thailand imorgon :( Kommer verkligen sakna lillfjonkan.. Menmen, ska iallafall bli super duper kul att träffa henne sen när hon kommer hem ! Sen åkte jag och älsklingen hem till honom och tittade på film och somnade. Imorse åkte jag till Handen med Lisa och Veronica och shoppade lite, underkläder, nyårsklänning och lite annat, lägger in bilder sen :) Sen åkte vi tjejer hem till Veronica och höll på att bli överkörd av busshelvettet sen gick vi hem till Veronica och hade mysigt en stund sen åkte vi till Benne och träffade resten. Sen treäffade jag Julia och ska sova där inatt! Skriver imorgon gott folk. Godnatt

PYSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0