Fredag

Hejhej! Idag har det varit en mycket skön dag i skolan, fick veta att jag är godkänd i engelska och svenska, känns underbart! Efter det åkte jag till Handen och träffade Listan men fick vänta ett bra tag -.- Sen gick vi runt i centrum ett tag och sedan träffade vi Veronica och Marcus och då fick Listan reda på att han var tvungen att jobba så han försvann ett tag, vi åte till Veronica och sen kom Listan dit. Sen gick vi ut för att möta Marcus och Stefan och sen gick vi tillbaka till Veronica, en enkel men ändå mysig kväll! Nu kom jag precis hem, och verkligen insett att Andreas är den rätta för mig. Godnatt

Veronica älskling, finns alltid här för dig det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0