Helgen över igen

Nu var helfen slut.. Igen! Men det är ju jullov snart, härligt va? Vad har alla önskat sig ? :) Sitter hemma och försöker komma på vad jag vill ha men det ända som ploppar upp i huvudet är pengar, det är ju så mycket skönare att få pengar och köpa det man vill ha liksom! Menmen. Igår åkte jag till Handen för att träffa Listan och träffade också Veronica, Lisa, Benne och Peter. Sen åkte jag och Älsklingen till stan för att äta med Sanna men det slutade med att bara Sanna åt, haha! Sen åkte Andreas hem och jag och Sanna åkte och mötte Julia. Har precis varit och köpt massa godis, ska gå och lägga mig och titta på Svampbob nu! Hejhej!

Min lilla älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0