Julafton snart slut

Ligger i sängen och gör absolut ingenting. Vilken julafton det varit.. Jag berättade ju lite i förra inlägget om vad jag fick men inte vad jag fick av pappa. Jag fick en till plattong som vi ska lämna tillbaka, en spa dag, nagelgel grej, alltså fixa naglarna så att dom är fina till nyår :) Sen fick jag underkläder och lite annat. Så nu ska jag på Fredag till stan med Lisa och shoppppppa loss, Måste hitta några fina nyårsskor och klänning :D Några tips? Nu ska jag iallafall sova, ska upp runt elva imorgon för att träffa älskling, Flink och Abbe, men jag skriver så fort jag kan :) Tjing!

Jag har världens bästa pojkvän, som jag aldrig kan få en seriös bild på -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0