..

Grattis på födelsedagen låssasbroder Kevin 16 år! Kom precis hem och har duschat, sitter och bestämmer med min sega pojkvän om hur det blir imorgon men vi kommer ingenstans, det är nämligen så att hans kompis charlie fyller 17 och han vill bli firad, säg någon som inte vill liksom? Suck, jag ger snart upp alltså! Menmen nu ska jag gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon, godnatt!

Skulle också bara vilja tillägga att jag verkligen saknar er fem tjejer, allt förändras så jävla mycket men det vill jag inte :( Var med er jämt förut, träffar er inte lika ofta längre och det gör ont att säga. Men en sak ska ni veta, jag kommer alltid älska er och jag kommer aldrig försvinna bort från er!


Emelie och Ida

Sofia och Ida

Ida Cornelia och Sofia

Madde

Madde och Cornelia

Bianca och Ida

Bianca

Kommentarer
Postat av: PowerPeter

japp de e jag den sega pojkvännen! Jag ligger lite efter i läsandet men till sisst så bestämde vi hur det blev och även om de blev lite kaos så älskar jag Ida:)

Ida det är du som gör min dag så du vet det jag älskar dig:)



// Petter

2008-11-23 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0