fredagen - halloween

kom precis hem, helt slut från igår, allt blev inte direkt som planerat men så här blev denna kväll..
började med att sanna och molly var sena med allt, eller allt gick inte i sina takter kanske jag ska säga, skulle på tjejmiddag med julia och co runt sex men det blev vid halv åtta istället, åt middag och hade det mysigt, satte på hög musik och sjöng så fint :) lägger upp den sen ;) sedan skulle vi dra till karlaplan för att träffa alla andra men sanna orkade inte så hon åkte hem, molly åkte till sara och jag och julia åkte till henne :) jag tycker iallafall det blev lyckad men juste innan jag åkte till sanna, alltså förlåt men jag blev så IRRRRRRII på alla snorungar som plingar på var fjärde minut och tigger godis, alltså jag vet att man ska göra sånt på påsk och halloween men det var liksom femtio pers som kom på en halvtimme, rätt irriterande om jag själv får säga, menmen nu ska jag försöka plugga, har massa prov veckan som kommer -.- puzzis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0