Har tråkigt -.-

Skulle ju på träning idag men missade den :( Den började halv sex men trodde den började sju som den alltid gjort.. Så det får bli avslutningsmiddag på onsdag med laget (: Men iallafall tänkte att det kanske var jätte bra att jag missade träning för då fick jag ju mer tid till att plugga men där vände ju planerna, la mig i sängen och började läsa, somnade med boken på magen, och vaknade vid 9 av att Peter ringde mig, snackade med honom tills nu och nu ska jag läsa det sista innan jag ska duscha och sen SOOOOVVA! :D Så jävlans skönt brää! Nej men jag hör av mig imorgon, love!


Idispidis ((:

Kommentarer
Postat av: Sara Åååå

det var den sämsta bloggen jag läst. skriv lite roligare saker. Du vill bara att man ska tycka synd om dig. Fixa till designen också man tröttnar direkt.

2008-11-03 @ 23:55:01
Postat av: ida

Varför läsa den om den är så tråkig? Är det någon som sagt att du måste läsa den eller? :) Ja gud ja, snälla tyck synd om mig! Du försäger bara dig själv, om du tröttar på designen så måste du ju ha läst den ett antal gånger :) Tack och välkommen åter!

2008-11-04 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0