Mysig kväll med tjejerna

Ikväll har jag avrit på bio med mina älsklings flickor, såg saw 5, och fyfan det var inte kul.. Innan filmen träffade min käre mor i stan så att jag fick pengar så att vi kunde äta på kungshallen och efter bion åkte jag hem till mamma. Vi ska ju då flytta senast den sista november, fick se den nya lägenheten idag, så jävla fint! 3.35 i tak och hur fins som helst, ligger i hamarbysjölstad lite längre ner på gatan än där vi bor nu, ska bli så himla mysigt att få flytta dit :D Men nu ska jag kila mig till sängs ska upp halv sex imorgon, bla jag somnar när jag tänker på det! Menmen puss på er alla gangstaaahs!

JUSTE jag måste bara berätta :o VET NI VEM SOM VAR I VÅRAN SKOLA IDAG? FREDRIK REINFELDT FYFAN VAD HAN ÄR SNYGG! Och så bra som någon är så lyckades dom få en bild på mig fredrik och Sanna, pch lycklig som Sanna är så skakar hon hand med Fredde samtidigt som kortet tas :o Det här var nog den bästa dagen i hela mitt liv, den människan borde alla älska! Tjing!





Kommentarer
Postat av: andre

bra bild!

2008-11-13 @ 16:32:27
Postat av: andre

grymt bra bild!!

2008-11-13 @ 16:35:37
Postat av: Bianca

Haahahah du är sjuk i huvet ida. Reinfeldt upp i min röv!:D

2008-11-13 @ 16:40:41
URL: http://biancass.blogg.se/
Postat av: ida

hm, ah kan bero på att du tog den andre! ;p

2008-11-14 @ 00:48:17
Postat av: ida

NEJ HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG BIANCA :o

2008-11-14 @ 00:48:44
Postat av: /Elin

han ska dö

2008-11-25 @ 20:06:13
URL: http://cuties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0