Sista dagen med laget

Hejhej alla där ute! Idag har jag varit i skolan och hadt trååååkigt! Sen åkte jag in till stan med Sanna&Molly i kanske fem minuter sen åkte jag och träffade min käre mor i Fridhemsplan för att hämta pengar :) Sedan åkte jag till Nockebytorg för att möta mitt älskade fotbollslag för att ha en sista kväll tillsammans allihoppa. Vi tog tolvan och åkte till alvik sedan till Odenplan, alla satt och åt tillsammans på Hard rock café och fick lagfoto och porträttfoto, lagfotot blev bra men det andra behöver vi inte prata om tack :) Lägger upp det så fort jag går in på den andra datorn! Det var allt från mig tack och hej


En bild på några utav laget när vi var tillsammans på Adelsö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du att du kommer bli nästa blondinbella?

2008-11-08 @ 14:33:12
Postat av: ida

Absolut :) Tror inte du det eller ?

2008-11-08 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0