ursäkta mig!

Jag är ledsen att jag inte skrivigt på hela helgen men ni sak få ta del av den :) I fredags var jag först hos frissan, klippte håret, var två minuter ifrån att klippa lugg men min pojkvän tyckte att det var fult så -.- Men iallafall, sen träffade jag Sanna och Molly i stan så att dom fick sminka mig osv, hade jätte trevligt på espresso houses toalett hihi :) Sen jag till handen och träffade Peter och sedan skulle vi ta bussen till vegabaren men missade buss jäven! Så vi fick gå 8-) När vi kom fram ringde Benne, Lisa, Listan och hela högen och sa att vi skulle vänta på dom, så vi fick vänta ett bra jävla tag innan dom kom så vi kunde äta! Sedan blav planerna ändrade, skulle firat någon kommer inte ihåg vad han hette, men skulle hem till mackan egentligen men det blev inte så, så vi åkte till Benne istället och hade jätte trevligt :) Sen åkte jag hem till Peter och sov :)

Lördagmorgon var inte någon rolig stund kan jags äga, var tvungen att gå upp tidigt som öhhh! För att jag skulle iväg till gymnasiemässan med mamma och min syster emilia :) Det avr jätte trevligt men hittade dock inte något gymnasium som jag riktigt föll för :( Men sen åkte jag till stan och träffade Sanna och hennes pappas kompis barn :) Köpte bhar och någon farsdagpresent till mikaelas pappa, sen gick vi och kollade extencion eller hur det statvas xD Och hittade :) Ska köpa nu i veckan! Sedan på kvällen skulle egentligen Peter få träffa Sanna men Sanna sov hos Kalle så det blev inte så :( Så jag åkte till handen och mötte Peter som hämtade epan och körde oss till vegabaren där han åt och sedan så begav vi oss till Benne :) Sedan skulle jag egentligen sovit hos Emilia men fick sova hos mammsen istället!

Söndag åkte jag till pappa och hämtade kläder osv så att jag klarar mig några dagar nu :) Träffade även men moster, hennes man och min kusin som jag inte träffats på tusen år! Jätte kul! Sen åkte jag till mamma och lämnade min väska och åkte till Peter som mötte mig i skogås sen åkte vi till Benne och gjorde verkligen ingenting, sen åkte jag hem :) Men nu ska jag bege mig till sängen mig, eller nej ska först ladda ner svampbob fyrkant :D pyss


Hittade bilden på mammas dator, smilllllleee!

Kommentarer
Postat av: PowerPeter

Jag har i alla fall haft en underbar helg med min Ida och jag är såå glad att jag har henne! så att alla vet de så älskar jag henne verkligen de är den tjejen som äger mitt hjärta ni vet ;)



//Peter

2008-11-16 @ 23:11:11
Postat av: Emilia

För det första, Peter du verkar vara en jättegullig kille! För det andra, Ida, Tina är din faster ;) För det tredje, du får sova hos mig när du vill <3

2008-11-17 @ 11:55:55
URL: http://emiliaaes.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, ursäkta mig emilia... Men när du säge rdet så ser jag många fel i detta inlägg ;p HAde väl lite bråttom :)

2008-11-17 @ 18:10:04
Postat av: Anonym

söt bild

2008-11-21 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0