alex ydstie min gode vän

jag kommer ihåg första gången vi träffades, det var på albins fest, du tog så väl hand om mig och allt var frid och fröjd :) vi bytte nummer och fortsatte att ha kontakten för sisådär ett år snart så började vi träffas mer och ah jag venne men we started "something" men det sket sig, vi kom på att allt skulle funka så mycket bättre om vi bara var vänner, men vönner innebär väl att träffas? och gör vi det? :( jag saknar dig alex, vi hade alltid kul.. kommer aldrig glömma dig, aldrig hjärtat.


alex hjärtat .. vill att allt ska vara som det alltid varit,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg frisyr

2008-10-14 @ 16:39:07
Postat av: ida

ja :)

2008-10-14 @ 19:01:28
Postat av: brallan 3

DET VAR FÖRMODLIGEN INTE SERIÖST IDA........

2008-10-16 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0