back!

now i´m back! har ju varit lov så har inte haft speciellt mycket tid att skriva men nu så :) vart var vi? i söndags så sov jag som sagt hos nicen, skrev om det tidigare inlägget. i måndags så sov jag hos henne igen :) kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men hmm.. vi.. justeja! vi drog in till stan för att träffa jakob, basse, vinne, basse, kevin och några till kommer inte ritkigt ihåg ;p men iallafall vi drog till hmm, jajuste vasaparken men där skulle dom coola killarna bråååååka så vi pallade inte så vi åkte till bandhagen för att träffa viktor men hans bio var för seg så vi åkte hem till nicen, där sov jag ytterligare än natt!

på tisdagen så skulle kah egentligen firat vår egna sofia som fyllde femton, men jag kunde inte :( på kvällen sov denice hos mig och vi hade det jätte mysigt framför filmen: på andra sidan häcken :D haha den måste ni se gott folk!

sen kom vi sluterligen till onsdagen, jag var med mina älsklingar sanna och molly, vi viste till en början inte vad vi skulle göra så vi träffade erik och kalle, åkte till karlaplan och träffade erik, anton, julia och någon tjej som skulle på en fest i älta som vi också skulle åkt till men det varr för långt så vi åkte till bandhagen och träffade först jacinta och olivia som var med några vars namn jag ickkkke kommer ihåg. sen mötte vi bullen, viktor, ludde, jonas och massa till men kommer inte ihåg deras namn heller. sakta sakta sakta gick vi hemåt bullen men höll på att kissa på mig och på fötterna hade jag klackar så det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, tyyyyyp! sen efter någon timme eller två så kom bavia, aleks, och några kommer inte helleer ihåg vad dom hette, för mycket namn som snurrar i huvudet! ;) sen drog vi iallafall hem till sanna och både jag och molly sov där, :)

juste lovade också felix att skriva om honom lite! vet itne vad jag ska skriva om honom men gullig pöjk är han väl ;)

nu ska jag äta frulle, tjingan tjongan ballongan kongan! :)


Kommentarer
Postat av: Anjelica

Det låter ju som ett mysigt lov hitils :) <3

2008-10-30 @ 18:03:49
URL: http://anjelicas.webblogg.se/
Postat av: ida

joda, men vem är du? :p

2008-10-30 @ 22:51:50
Postat av: Anjelica

Anki, Walldéns förra tjej

2008-10-31 @ 10:17:44
URL: http://anjelicas.webblogg.se/
Postat av: ida

jaså, :)

2008-10-31 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0