:)

härlig dag idag, solig höstdag! skrev aldrig igår var tvungen att göra spa skit på emelie =) hade en mysig kväll igår, var med emelie, efter ändrade planer! vakande imorse och var tvungen att gå till konsum och handla bröd till frullen, jag och emelie gick över gatan och köpte frukost och tusen miljader tuggumin, mums! sen åkte emelie hem till hennes pappa och jag åkte till banhagen och träffade alina, vi satt coh pratade i en bra tag sen gick vi till fotbollsplanen där viktor och hans kompisar spelade fotboll, skit tråkigt att titta på men solen sken och vi hade det trevligt iallafall :)

nu ska ni få höra, jävla pendeltåg säger jag bara!
17.41 gick min buss till älvsjö, i älvsjö skulle jag ta penden till spånga men nejnej det var någon olycka mellan södra station och t-centralen så jag var tvungen att åka andra hållet med penden och gick av vid farsta och skulle ta tuben därifrån men jag hittade inte den så jag åkte någon buss som stannade i skarpnäk, och när jag avr där trodde jag det skulle gå fortare om jag åkte till bandhagen så jag tog en blå, och jag menar BLÅ buss till bandhagen och från bandhagen tog jag tuben till t-ventralen och när jag kommer dit så missar jag äckel penden med EN minut så fick vänta där i 45 minuter, alltsomallt så tog det två timmar och 40 minuter och i vanligafall tar det runt 30 35 minuter att åka hem därifrån, usch säger jag bara! men undr denna underbara dag så har jag faktiskt hunnit ta några bilder, titta och njut mitt härskap! :)



emelie & ida

emelie & ida

emelie sminkar sig

emelie är hungrig! :)


Kommentarer
Postat av: Bianca

Hahah, sexiga bilder.. Pusspåeeer! <3

2008-10-19 @ 21:56:50
URL: http://biancass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0