glad utanpå

ibland kan jag sitta och bara tänka, tänka på allt jag varit med om på den här jorden, det finns så jävla mycket. det är allt från tråkiga till jätte roliga saker och jag ska inte säga att det är mest tråkiga saker men det har ju hänt :( och jag kan inte släppa dig.. varför? jag vill bara, öhhhhhhk blä släppa dig, men varför går det inte? jag önska jag aldrig träffade dig från första jävla början, önska du aldrig skulle skrivigt till mig, vill bara att allt ska bort ur mitt mentala minne, men tyvärr så går det inte, du kan göra vad du vill mot mig, precis vad du vill men jag kommer alltid må dåligt innanpå men på utsidan har man alltid ett leénde på läpparna. så mycket du gjort och så sur jag blivigt och så mycket jag försökt gå vidare, så kan jag lova dig, det går inte, jag kan inte leva utan dig, det går inte.. jag försökte göra allt för att få dig tillbaka men du svek mig tre gånger och har nu förstått att det inte skulle funka, det skulle inte funka att få tillbaka allt det vi hade, och jag vill det inte heller, det låter helt sinessjukt men så är det faktiskt, jag vill bara att du ska bort ur mitt liv, snälla gå bara :'/

måste försöka tänka på annat, det finns så mycket som påminner om dig men jag ska försöka, en kille är en kille de finns fler och jag kan lova att det finns finare också, vet inte ens vad jag såg i dig, men något gjorde så jag blev förälskad. tackochhej det var allt från mig!





Kommentarer
Postat av: Julle

Vem menar du ? erik H ?

2008-10-16 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0