GRATTIS CORNELIA!

idag fyller carnelia år och det har såklart firats med buller och brak (a) efter skolan åkte jag in till stan en stund och träffade några vänner efter det åkte jag till bandhagen och träffade alina och emelie. jag och emelie gick hem till henne och gjorde oss iårdning medans alina gick hem till dig och gjorde samma sak :) sen mötte vi upp bianca och madde som var såååååå fint klädda :) och sen kom alina också, alla vi fem tjejer gick tillsammans hem till cornelia där  hon och sofia väntade , vi hade en mysig kväll tycker jag, tack älsklingar. inatt åker min söta älsklings sanna bort :( kommer sakna dig min underbara bästavän! men du får verkligen ha det bättre än bäst och tänk lite på mig ibland (a) nu ska jag sussa, har en lång dag imorgon framför mig! ;)BILDER KOMMER FRÅN KVÄLLEN INOM KORT! pussen / i


men kan bjuda på en härlig bild på våran egna tarzan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0