HAMMARBY - DJURGÅRDEN!

började på ny prao idag, fick inte göra ett skit, det var skönt (: efter praon så åkte jag till hötorget och köpte biljett, träffade även jakob där! :) sen åkte jag hem, bytte om och åkte och mötte sanna! :) vi åt på donken och sen åkte vi till kungsan, och på vägen mötte vi även alina och emelie som också skulle på matchen, fast ah utan biljetter :p sen när vi kommer till råsunda så träääääääääääffar vi mollypolly som skulle gå med oss :) kom lite försent till matchen, kanske en kvart men det var lunch! på råsunda träffae vi även, teo, robin, rasmus, harald, niklas, emma, moa, malin, vinne, alex, jesper, basse, alex och massa andra, en trevlig match tycker jag! hammarby vann med 3-0 men det gör mig ingenting eftersom att jag är aikare :) tog tyvärr inga bilder för mobilen la av :( men nu ska jag iväg och möte en lite speciell person ;) tjulululu



Kommentarer
Postat av: :D

HAHA VARFÖR ENS GÅ PÅ BAJEN MATCH OM DU ÄR AIKARE? ÄR DU DUM I HELA HUVET ELLER HAHHA! :)

2008-10-22 @ 16:14:38
Postat av: Emma

JAG HATAR DIG IDA, PATETISKA UNGE SÄGER JAG BARA

2008-10-26 @ 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0