igår/idag

skrev aldrig igår, var för trött -.- men hade en trevlig kväll iallafall :)

kom hem idag runt ett tiden kanske, hade inte ett skit att göra så jag ringde denice och träffade henne och pandri i stan men på vägen dit träffade jag vår egna lillebror , oskar! sen åkte jag och denice till tomtberga och kollade innebandy, träffade john, nadji, adam, alex och oliver, mycket trevligt men det var såå booring där så vi drog hem till denice och fick äntligen träffa hennes family, har itne träffat dom sen i sommras, en stor saknad :( måste abra berätta en sak, på vägen till denice så kom hon på en riktigt smart idé , vi skulle slå in mig i paketpapper och ge familjen en liten present :'D haha men hade inget papper så det blev inte av något :( aja sen åt vi middag och sedan blev det utgång, men var inge roligt ute så vi drog och köpte godis och ska kolla på film :):))))))) mysiggt va?! aja, shippshopp galopp!

Kommentarer
Postat av: Denice

HAHAHAH, GRATTIS PAPPA.. HAHA :'D

2008-10-27 @ 09:54:59
Postat av: HATAR DIG DA!!

HÖRRU, JAG HATAR DIG SLUTA SKRIV DU ÄR VIDRIG FAN! INGEN VILL VETA NÅTT OM DIG HORUNGE

2008-10-27 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0