mamma kväll

idag fick jag äntligen träffa min älskade sanna :') har verkligen saknat dig gumman.. men var också med molly :) vi tog en fika eller ja dom dom tog en fika ;p sen kom typ, fillipille och typ wille tror jag han hette och morsade på oss sen drog molly hem för att plugga och sanna till globen för att träffa sin mamma :) jag var kvar i stan och träffade jakob och micca en snabbis och sen gick jag och fikade med mamsen och köpte nya legins, haha det behövdes (a) nu sitter jag i mammas nya lägenhet, jätte mysigt men ska dock flytta till en annan på samma gata om en månad, det är synd menmen sånt är livet! nu ska jag kolla film sedan bege mig mot sängen :) mer från mig tomoooorow! tjingtjong. juste är ju somsagt hemma hos mamma och kollade genom datorn och hittade massa bilder på mig från när jag var brunett, :)



Kommentarer
Postat av: issie

men gu vad fint! snacka om att passa bra i brunt, tur att det inte va blont eller nåt, tror inte det skulle va lika fint...

2008-10-13 @ 18:25:50
Postat av: ida

jadu, skaffa dig ett liv lilla gumman :)

2008-10-13 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0