puuuh

yääähy tjuu gangsters! denna dag/kväll ahr väl inte varit den roligaste men vaknade upp hemma hos sannibanani, molly gick tidigt tidigt på morgonen för ett ärende men iallafall, åt frulle vid mja, halv fyra eller något åkte hem och åt middag sen var jag tvungen att åka till bandhagen, träffade nicen innan sen bianca och sedan gick jag och bianca tillsammans hem till emelie där julia också var! kvällen började segt, eller var seg, det blev aldrig något riktigt drag, pratade med en idiot i telefon vars namn jag inte kan säga, eller kommer ihåg :S sen var det hemfärd och samtidigt som jag åkte hem så skulle jakob basse och hela tjillevippen komma till emelie och göra resten av kvällen bra! :) är hemma nu och är typ helt död, vet ej varför men så äre iallafall gott folk. men ska kolla rulle, peeeazz out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0