vi härmar bianca lite ;)

Namn: Ida Lindquiat
Född: 22 mars 1993
Hemstad: Stockholm
Boende: Lägenhet & radhus
Ort: Hammarbysjöstad & Spånga
Stjärntecken: Väduren
Ögonfärg: Grön/Blå
Hårfärg: Ljust
Skostolek: 37/38
Klädstorlek: s
Syskon: 1 riktigt 2 halv 4 lådsas
Din svaghet: Säga nej
Dina rädslor: Monster under sängen
Hur vill du dö: Jag vill inte dö :)
Ditt beroende: Vänner

Har du?


Spytt på din kompis: Nej jag har respekt
Skämt ut dig för mer än 100 pers: Ja, gud ja!
Kissat på dig över 15års åldern: Nej det hoppas jag inte
Gått på bio senaste månaden: Hmm, nej faktiskt inte :)
Varit berusad: Berusad? Nej :)
Blivigt tagen av polisen: -.-
Blivigt rånad: Nej, peppar peppar ta i i trä
Köpt en macka istället för godis: JA :D
Ätit potatismos: Ja
Åkt tunnelbana: Ja
Ridit en kamel: Ja
Rökt: Ja
Knarkat: Inga komentarer
Pökat: Ja
Varit ute längre än sju: Femöver

Livet och vänner:

Är du lycklig: Joda ska inte klaga
Hur mår du idag: Inte bra
Någon som svikit dig totalt någon gång: Ja
Bästa kompis som brytit ett löfte: Ja
Vem av dina vänner får dig att skratta mest: Sanna
Värsta känslan: Att förlora någon av mina vänner
Bästa känslan: Att alltid ha mina vänner
Vem har du känt längst av dina vänner: Maria
Har du kvar den/dom än idag: Ja
Har du många vänner: Ett antal
När grät du som mest: Ett år sen
Hur länge vill du vela: Så länge som det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0