fyfan vilken dag

hej bloggen. den här dagen har inte direkt varit den bästa. började med att vakna på morgonen och försov mig hela första leketionen. kom till skolan och mötte sanna som också missat första som var svenska. sen hade vi håltimme innan lunch och efter det hade vi samlingsarbete i typ.. tre timmar. sen åkte jag till alvik och mötte min syster för att åka tillsammans till vällingby. i vällingby åt vi på donken och sen gikc till vårdcentralen för att ta livmoderhalscancer sprutan som gjorde så jävla bajs ont för att jag hade satt bedövningsplåstret på fel ställe så fick köra utan :( sen fick jag skjuts hem utan tobbe, min systers pojkvän och nu sitter jag här :) men nu ska jag iväg.. pussen / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0