helg!

äntligen helg alla! :D igår var kvällen lite seg. på dagen var jag på mediateken i trekanten med sanna&molly och gjorde världens bästa film :'D sen åkte jag och träffade emelie och alina, efter det så åt jag och emelie pangkakor hemma hos henne och alina gick hem och gjorde sig iårdning :) när vi hade ätit drog jag och emelie till gullmars och mötte alex men allt blev knas så vi åkte tillbaka till bandhagen och träffade viktor, lalo, micha, bullen, ludde och några till och hade det trevligt ett tag tills några problem dök upp men det ficar sig! ikväll ska jag vara med emelie vi ska hitta på något roligt må jag säga! ;D ha en trevlig helg allihoppa! pussen / i


HAHAHAHHA EMELIE :'D<3

Kommentarer
Postat av: EmelieS

Hahahahha största fötterna någonsin :D

2008-09-28 @ 12:57:58
URL: http://emeliestalhem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha-ha fyfan reeeemember

2008-09-28 @ 21:49:18
URL: http://aalina.blogg.se/
Postat av: Felix och viggo

vi kommer inte ihåg det och det är vi glada för..

2008-10-16 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0