måndag

vill säga tack för den här underbara dagen! har träffat tre vänner som jag inte träffat på massvis av dagar! jakob, denice och oskar, ni betyder så jävla mycket för mig. har haft en skrattfull och underbar efetrmiddag med er :) har även varit på teater i högdalen med hela högstadiet + gymnasiet, skit tråkig men va gör man inte för skolan liksom? :o nu ska jag dusha och basta, hejdå allihoppa! nej juste sen måste jag skvallra lite också! :'D om det är någon som vet vem elinorw eller aleex_91@pa är så kan jag lova er att ni kan börja tänka om det är en liten omogen lsabella@pa som gjort dog och förlåt piraja@pa också :) men nu är dom ju borta, så fuck that :) tjingeling everybooooody pussen / i

mina underbara pluttisar, oskar, jokob och denice :') <3

Kommentarer
Postat av: Oskar

Naaaaaaaaaaaaaaaaw :D

2008-09-29 @ 22:42:25
Postat av: IDA

Tror du seriöst att du ska sitta och inte ha gjort någonting? Du ljuger precis lika mycket som vi gör. Vi fattar, vi är inte blåsta tyvärr. Men som sagt - det är ju bra att du älskar dig själv iallafall. HÖHÖ ha det så bra :) och hoppas det går bra med "Fredrik" ;)

2008-10-01 @ 17:59:00
Postat av: IDA

Tror du seriöst att du kan sitta och inte ha gjort någonting? Du ljuger precis lika mycket som vi. Vi är inte blåsta tyvärr. Men som sagt - det är ju iallafall bra att du älskar dig själv! HÖHÖ hoppas det går bra med dig och den såkallade "Fredrik"! Ha det så bra :)

2008-10-01 @ 18:00:53
Postat av: Ida

Det kanske inte var någon idé att skriva detdär, eftersom du säkert kommer att radera det, precis som du gjorde på playahead, eftersom du borde skämmas något enormt. DUBBELMORAL kallas det.

2008-10-01 @ 18:02:24
Postat av: ida

HAHAHHAHA, isabella och du öär inte patetisk som skriver att det är jag soms krivit? :'D och en sak till, jag är inte lika patetisk som er som gör en fejk pa. fredrik finns på riktigt det är bara att bestämma tid och plats så kan ni träffa honom :)

2008-10-03 @ 18:05:00
Postat av: Ida

Det är inte du som skrivit, det är jag? Jag heter Ida, precis som du, det finns inte bara du som heter Ida :) hahahahhaha niiiice!!!!!!

2008-10-03 @ 18:15:30
Postat av: ida

va gör det inte? :o sheeeeeet det trodde jag fan :| ja skit bra :)

2008-10-04 @ 00:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0