Nu börjar vi igen!

Upp med bloggen igen :) nya tag! idag har jag varit i skolan hela långa dagen och skulle ta spexfoto men eftersom att min skola är så efterupplivna så fick vi inte ha det så vi tog ett vanligt foto! efteråt åkte jag in till stan med Sanna och Molly och satt med en pårökt idiot på tåget. Sen gick Sanna av vid hötorget för att hon skulle träffa Linn. Jag och Molly åkte till Stureplan och fikade sen gick vi och letade praoplatser. Jag ska praoa på Belle vid slöjdgatan vecka 42 och ParfymeriL i Sturegallerian vecka 43. Sen åkte jag hem skulle plugga engelska med glömde allt i skolan :) Nu ska jag kolla teve en stund, kanske skriver senare :) pussen / i



Så här blev det underbara fotot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0