torsdag

snart helg allihoppa, skönt va? den här dagen var varit lite virrig, först gick jag till skolan, trååååååk! sen efter skolan så skulle jag träffa hampus så jag åkte ända till stureby där träffade vi tommy och sen skulle vi tydligen till stan och möta marcus, så vi gick på tuben och skulle möta marcus i svedmyra men han missade vi så vi höll på så där ett tag sen kom vi iallfall till stan marcus och hampus höll på som två tre åringar tillslut kom vi till åhlens och där skulle dom driva runt lite så jag drog därifrån. åkte till bandhagen för att möta bullen och då träffar jag sandra snabbt som skulle hem och sen möta erik. när bullen skulle gå och spela fotboll med viktor och co så ringde jag bianca och emelie men ingen pallade gå ut sen fick jag tag på alina som kunde chilla ett tag med mig :) så vi gick och köpte godis satt och bara snacka ett låååååångt tag sen gick vi till viktor och kollade om han var hemma men det var bara pontus och deras mamma hemma :) sen åkte jag hem och nu sitter jag här, är så jävla trött vill bara gå och sova men först ska jag basta :) godnatt på er allihoppa! pussen / i


jag och min bästavän sanna i italien, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0