:/

Har aldrig varit mer ledsen än jag varit inatt.. Sov itne en blund inatt, pratade med dig om allt mellan himel och jord! Jag vet att jag älskar dig men, dyker något mer upp, då struntar jag i om jag itne vill, då släpper jag dig, oavsätt jag fortfarande älskar dig eller inte.. Kan itne förstå att du hade hjärta att göra det du gjort. Jag vet inte om jag kan förlåta och jag vet inte om jag vill förlåta. Men jag vet hur mycket du försöker visa att dina ord är sanna, men hur ska jag veta, efter allt det här? Jag förstår inte och det är en fråga jag kommer ställa mig själv varje dag. Men tiden med dig var den bäst i mitt liv..

Det är inte det lättaste att släppa någon man älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0