:(

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat något. Helgen var jätte bra, Nicen i fredags och Andreas och co i Lördags. Men däremot i Söndags hände något som fick mig att inte direkt stå på benen mer.

Jag skulle hem till Marika och filma till vårat filmprojekt.. Men mitt i allt ser jag att min älskade syster ringer. Jag ahr aldrig hört henne i det tillståndet förut, aldrig så här.. Hon grät och grät, och försökte få fram ord.. Tillslut fick hon fram att Jonathan var borta, föralltid :'/ Det var är nära vän till henne, men även en vän till mig.. Allt avr en olyckshändelse, varför skulle det just vara du? Jag blev så ledsen att jag själv också började gråta.. Försökte ringa Andreas och tillslut svarade han och åkte sedan och träffade honom. Kunde inte sova hos han så han fick sova hos mig, jag kände att det var verkligen vad jag behövde i det ögonblicket.. Vill bara säga att jag älskar dig syster, och kommer alltid och menar alltid att stötta dig, både i det här och allt annat.  

Tårar.. Tro mig, dom tar aldrig slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0