HEEEEEEEEEEJ SVEEERIGE!

Ja, nu förfan är jag hemma! Den här resan ahr väl varit helt okej.. Men verkligen inte bra, det var kul att träffa släkten i Italy, men nu ska ni få höra på hela resan.. Tre första dagarna var det röda dagar och dessutom SÄMST väder dvs översvämmning överallt så det fanns ingenting mer att göra än att kolla på se upp för dårarna.. Och spela boowling =) Gick skit dåligt men kul är det förfan! :D Sen blev det finare till Tisdagen och det höll i sig till på Torsdagen och sen Fredagen var lite halv fint.. Som sagt så är jag då itne brun alls.. :/ Väldigt röd på kinderna men det räknas inte, hiih. Sen blev det mycket shopping, men kvällstid. Så, det var väl okej ändå men nu ska jag börja göra mig iordning och sedan träffa min syster och pojkvän och sen träffa ANDREAS! D:D::D:D:D:D:D Vet ni hur mycket jag saknat honom eller? :O Men sne måste jag ju säga att jag saknat alla mina andra vänner också! Men Denice är nog dne jag saknat lite extra för har så mycket minnen med henne där nere så det blev att jag tänkte mycket på henne :) Men vi åker ju om två månader baby! Ska lägga in bilder sen, men det orkar jag inte göra just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0