Hej bloggen

Har inte skrivit på länge, i Fredags var jag med Denice och ja vad gjorde vi.. Hmm, kommer fan inte ihåg :o Jo juste vi åkte först till Haninge och överraskade min pojkvän sen till Mörby! Lördags var jag med Sissie och några sen sov hos Andreas. Igår var jag bara hemma tog det lugnt och nu är jag på fötterna igen! Ska in till stan snart med mamma och kolla massa sommarkläder till Italien bla! :) Ikväll sover jag hos mammsen i sjöstaden, imorgon sover jag hos Andreas Onsdag sover jag hos Veronica Torsdag sover Andreas hos mig, våran sista natt ihop :( Sen åker jag på Fredag, kommer hem en vecka senare! Men nu ska jag fixa färdigt mig! Pussen på er allihoppa!

JAJUSTE! Är verkligen ledsen för att det aldrig kommer några nya bilder, men som dom flesta vet så har jag ny mobil och det är LG och teknisk som jag är så har jag inte lärt mig riktigt hut man lägger in bilder och sånt :/ Men jag lär mig snart ska ni se! ;)


Här är en bild jag inte använt i bloggen, tror jag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0