du är mitt knark

Jag kan int fatta det själv. Det går inte, du kan inte bara ta bilen och köra ifrån mitt huvud. Jag läste ett citat igår som var "Sin första kärlek är inte den man älskar först utan den man älskar mest" Och det är fan sant, du har funnits i mitt huvud sen första dagen jag såg det, helt SJUKT! Menmen, nu ska jag vara ärlig, hur mycket jag än älskar denna man, så tror jag ej på kärlek längre eller litar kanske jag ska sägaa, tack vare mitt ex Andreas Lindqvist, tack btw :) Menmen, en vacker dag kommer det väl någon som får mig att se kärlek på samma sätt jag såg det på förut - det underbaraste som finns. Men från och med nu - no more guys in this blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0