Hemma!

Sitter hemma, efter en lång dag i skolan. Men slutade ändå lite tidigare pga att vi strejkade sista lektionen, våran sjöjdlärare är den värsta i universum.. Orkar inte gå in på allt hon gör och säger men blä på henne säger jag bara! Jaja, sen pratade jag med min älskling i telefon, hade väntat mig att få åka hem till honom med rosen jag köpte till honom :( Men det fick jag tydligen inte.. Hur gullig flickvän är jag egentligen inte? Han ligger sjuk hemma och jag ville bara komma och lämna en ros till honom och tala om för honom hur mycket jag älskar honom.. Jaja det kommer väl fler tillfällen! Menmen nu sitter jag iallafall hemma i min lilla håla och hade tänkt att plugga lite svenska snart. Ska analysera en reklam, har ingen aning om vilken jag ska ta ens men det är nog inte så svårt med tanke på att det finns en miljard olika :) Tänkte också passa på att säga att jag längtar efter den mysiga helg jag har framför mig. Imorgon fyller Viktoria år, Fredag ska jag förmodligen vara med Bianca eller Andreas, vi får se. Lördag ska jag shoppa med min låssas pappa, som jag fick i julklapp :) (Lite försenat, men bättre sent än aldrig) Sen ska jag hem till min älskling eftersom att du är alla hjärtans dag :D Sen sover ja över där. Söndag fyller min moster år, så ska träffa släkten! Mysig helg va? Men nu hade jag tänkt att gå ner och titta på superhjältar med min lillebror. Puss

Idapida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0