Ida Lindqvist

Namn: Ida Lindqvist
Född: 22 Mars 1993
Boende: Mamma i Hammarbysjöstad. Pappa i Spånga
Syskon: Storasyster Emilia. Lillebor Neo. Lillasyster Mika
Pojkvän: Andreas Lindqvist
Skola: Höglandsskolan
Bästavän: Denice Thunberg
Bästa kollkompis: Erik Pettersson och Niclas Landeskog
Jobbar: Nej

Favoritmat: Pasta
Fritid: Pojkvän, vänner och bloggande
Favoritfärg: Rosa
Favoritdjur: Katt

Haft samlag:
Ja
Druckit sprit: Ja
Knarkat: Nej
Rökt: Ja
Gjort bort mig: Ja

Varit utomlands: Ja
Sovit under stjärnorna: Ja
Varit med om något riktigt hemskt: JAJAJA
Bästa minnen med: Denice Thunberg
Sämsta minnen med: Mina föra marsvin
Längsta vän: Alice Östberg
Är ni vänner fortfarande: Ja
Gjort något jag ångrar: Har jag säkert

Bästa med sommaren: Ledighet!
Bästa med hösten: Mysigt och massa fina färger utomhus
Bästa med vintern: Nyår
Bästa med våren: Längtan till sommaren

Har du något mer du vill veta? Fråga mig quatten!

Helt random frågor från läsare:

- Anonymt
Varför stavar du inte ditt efternamn med U längre?
Svar: Det är för att min pojkvän tro det eller ej också heter Lindqvist
och ska det vara rätt så stavades mitt efternamn med V från första början
Så därför tyckte jag att jag lika gärna kunde börja stavas med V! :)

- Emilia
Vad är der hemska du har gjort?
Svar: Hemligt!

- Emelie
Hur länge har du och Andreas varit tillsammans?
Svar: Vi blev tillsammans den 9de December. Så två månader igår!

- Sara
Vad fick dig att börja blogga? Jätte bra blogg!
Svar: Tack! Jadu, det var min syster som "tipsade" mig.. Inte rent bokstavligen då,
men hon bloggar eller bloggade väldigt mycket sen tyckte jag det såg kul ut så ja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0