Ledsen folket!

Ursäkta mig att jag inte skrivit på typ rusen tals år :( Haft mycket nu inför lovet! Menmen, nu är det lov, är det inte härligt? :D Idag var jag med Lisa, Flink och Andreas i Handen en stund sen begav jag mig hem till Denice och vardär ett bra tag, vi ahde myskväll, tittad på melodifetivalen ochåt donken :) Sen åkte jag därifrån ungefär vid halv ett tidien tror jag det var och kom hem för en liten stund sen! Men nu hade jag tänkt att sussa. Imorgon sover jag hos Andreas så blir nog inget bloggande imorgon. Men Tisdag så :) Puss

Sen måste ni medge att jag är tuff! ;D Yäääyh

Kommentarer
Postat av: Emilia

hahaha, du är så söt :D

2009-02-22 @ 13:30:54
URL: http://emiliaaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0