måndag

Helu alla fina och fula läsare :) Idag var jag först i skolan sedan åkte jag till handen för att träffa Flink och irriterande Månsson.. Var med dom ett tag för att vänta in tiden då jag skulle träffa underbara älskade Bianca! Träffade henne, åkte in till stan en stund och råkade träffa Ramon och Mille av någon slump, mycket trevligt. Ramon skulle köpa skor och Mille hade köpt skor =) Möhöhöh! Kom precis hem och pratade precis med min älskling i telefon och ska snart börja eller fortsätta kanske jag ska säga på min engelskauppgift. Hur irriterande är det inte att man skiviggt ungefär 300 ord för lite, åhhhhhhhhh jag somnar! Jaja chinghong på er alla gangstershhhh
Jag kan dela med mig med en bild på vackra Bianca och vackra Ajdahooooe

Sommaren08, miss

Kommentarer
Postat av: Bianca

Hur kan man vara så snygga, GRR! :)

2009-02-03 @ 19:39:50
URL: http://biancass.blogg.se/
Postat av: Anjelica

Är ramon lång och mörk och mille kort? Isånna fall går dom i min skola hahaha världen är allt liten <3

2009-02-04 @ 19:34:00
URL: http://anjelicas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0