Helgen

Denna helg har varit en lite mer chill helg! Fredags var jag på bio med Andreas och Flink och träffade även Denice en snabbis i stan. Sen åkte jag och Andreas till gården för att träffa Veronica och sen åkte vi hem och kollade på en rulle :) Lördagen åkte jag och Andreas hem till Flink på morgonen vid ungefär 1 tiden och kollade på en film sen åkte jag hem til Denice. Lördags kvällen var väldigt väldigt seg, var i järfälla med Denice och gjorde verkligen ingenting, eller ah träffade några av hennes kompisar. Sov hos nicen och idag åkte jag in till stan med Anddreas och Flink för att shoppa. juste, nu ahr jag äntligen mitt internet tillbaka :D Puss och kram skummbanan!

Min bästavän!

Kommentarer
Postat av: Denice

du är min bästavän!

2009-01-25 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0