Tisdag

hejhopp! Sitter hemma, sjuk -.- Jätt tråkigt! Igår hade vi halvdag i skolan så jag åkte och fikade med Alice, Marika och Rebecca och fick lite plugg gjort :) Sen åkte jag hem till Andreas och ah kort sagt, sov! Sen började jag må dåligt har faktiskt inte någon aning om varför men då åkte jag hem och när jag var hemma mådde jag faktiskt bättre av någon konstig anledning och nu imorse kunde jag inte tänka.. Ska iallafall till mamma ikväll och sova där, och imorgon måste jag till skolan för att jag har engelska muntligt som jag måste göra sen öppethus på john bauer. Jaja, pussi



Yes, i like!

Kommentarer
Postat av: Denice

I like, hahahah fyfan :D

2009-01-28 @ 15:19:44
Postat av: ida

vavadå, vad snackar du om? I LIKE!

2009-01-28 @ 18:16:33
URL: http://idalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0