Att gå vidare är ingen match för mig! ;D

Gissa vilka som precis landat? :D ALEX, SIMON, JOHAN OCH JOHAN! :D:D:D Och jag har precis packat klart, suck vad jobbigt det var och det konstigaste jag någonsin vart med om är att två av mina väskor är spårlöst försvunna, skit konstigt! Ska försöka leta lite mer! Men iallafall kanske inte blir några fler inlägg nu på ett tag eftersom att jag imorgonbitti åker till Göteborg med min pappa och syster :D Ska chilla galat på spa, liseberg och en massa shopping, som banken betalar ;) ahha förlåt pappi! :) Kommer alltså hem på Torsdag kväll om det är fint väder annars åker vi på torsdag morgon. Om jag har tid så bloggar jag på Torsdag annars så kanske kanske jag kan skriva lite då och då i Italien. På torsdagkväll hämtar vi upp Denice som sedan sover hos oss eftersom att vi åker på morgonen eller förmiddagen eller vad man ska säga på Fredag! :) Vi ses allihoppa den 17de Augusti! Pusspusspusspusspusspuss, sakna mig inte för mycket nu! ;)
  
Puss på er mina sköna hönor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0