Då var det över

Dagen då jag skulle vakna upp ur drömmen som jag aldrig trodde jag skulle vakna upp ifrån och inse att ingenting var verkligehet har kommit. Nu är allting över. Jag kommer aldrig glömma våra bra stunder, våra stunder då det bara var du och jag men även dom stunderna när vi haft kul tillsammans med våra vänner och även med våra familjer. Vi har väl inte haft det lättaste men jag har inbilat mig om att jo fan allt kommer bli bra, vi ska bli det där paret som om 60 år dör hand i hand men jag måste vakna och inse att så är det inte. Jag förstår inte och kommer aldrig förstå hur mycket jag älskade dig. Men samtidigt har du svikit mig flera gånger men jag vet också att jag inte alltid gjort rätt heller. Men ihelvete vad jobbigt det är just nu. Har minnen med dig precis överallt och det gör att tårarna aldrig tar slut. Vi har försökt och försökt men det blir bra för några dagar så ska jag vara ärlig så tror jag att det här är bäst för oss båda två även hur ont det gör att säga det så tror jag faktiskt det, att vi får gå våra egna vägar, leva våra gamla liv och hoppas på ny lycka varesig med varandra eller inte. Du ska veta att jag har verkligen gjort allt för dig nu i sju månader, det har jag verkligen och jag har verkligen kämpat för kung och fosterland för oss bådatvå, men det har tydligen inte lett till någonting. Du ska veta att den lyckligaste dagen i hela mitt liv det var min födelsedag när du sa : vet du gumman? Mina känslor går bara uppåt just nu och jag älskar dig bara mer och mer. Varför kunde vi inte stanna tiden då? Då när allting var som bäst. Men nu är den tiden i mitt liv över. Jag kommer aldrig att glömma dig, aldrig någonsin. Tårarna kommer ta slut någon dag det vet jag men jag kan aldrig veta när. Men snälla tro mig, du är den största kärleken jag någonsin haft. Men jag är ledsen men nu är sagen slut..

Mamma och Pappa nu vet ni och jag vill helst inte prata om det, det blir bara jobbigare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0