Min vän

1. Vad heter hon? Denice Thunberg
2. Hur gammal är hon? 17 år
3. När träffades ni sist? Är med henne nu
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt
5. Brukar hon färga håret? Ja det händer
8. Är hon galen? Knappt männsklig
9. Vad är erat bästa minne? Ingen aning, Italien kanske
10. Har ni många minnen ihop?Ja fast det kan bli lite enformligt ibland
11. Vart bor hon ? En håla i Älvsjö - Örby
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Finland och Italien
13. Är du avundsjuk på henne? Nej vi delar allt och är liksom samma person.
14. Vad heter hennes syskon? Pontus
15. När träffades ni första gången? För sx år sedan hos Camilla
16. Hur träffades ni? Genom Robin och Jacke som hon träffade på kollo. (Robin och jag var"ihop" då)
17. Vad går hon på för sporter? Fjollboll
18. Vad kan hon göra på helgerna? Tälta på Gålö 
19. Göra efter skolan? Sover
21. Har ni pussats? Ja, vi har värsta kärlekt reletionen
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja :)
23. Har hon fräknar? Lite
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja, vi ska kolla en om 4 timmar - One missed call
25. Har ni bråkat någon gång?  Aldrig någonsin, och nu är jag fakitskt seriös
26. Har ni sovit i samma säng? Ingen pallar direkt bädda ut en säng (:
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Hahahah, jotack!
28. Har du sett henne gråta? Ja, det har jag
29. Vad gjorde du då? Gråter med henne vid en bussstation helst
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ja, det tror jag, inte för att någon av oss kan bli specillt arga men..
31. Har hon sett dig gråta? Ja, hon om någon
32. Vad ska ni göra i sommar? Italien sola bada träffa killar, allt möjligt
33. Har hon svikit dig någon gång? Aldrig, det skulle aldrig falla henne in!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ojoj, om vi har!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Skulle inte leva jag heller
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Ja, herregud vi ska flytta till Italien riva pinnhuset och bygga värsta grejen - Svezia house!
37. Älskar du henne? Ja, mest av allt
38. Vad är det bästa med henne? Att jag aldrig behöver vara rädd för att inte ha någon. Hon finns alltid!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting, absolut ingenting för då skulle hon inte vara samma person
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Nixpix, mina pengar! Men det skulle vara ett bidrag till Svezia house!
41. Hur ser hennes klädstil ut? Jadu, Jeans eller leggins, beror lite på. Converse, hårförlängning. Olika för varje dag skulle jag vilja säga :)


Och här har ni henne - Min sköna höna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0