Fredag

Hejsan hoppsan tjoloppsan (: Andreas sov hos mig igår också, jätte mysigt! Imorse åkte han hem vid kanske  tiden, då städade jag rummet och sedan åkte jag in till stan och träffade Nicen fisen, köpte ett par skor och lite kläder, och hon tog med sig ett par jeans hem (: Nu sitter jag hos henne, vi stannade i Stureby för att kolla vid minnesplatsen av Therese och sedan åkte vi till Högdalen och köpte godis och Cola och ja sedan åkte vi hem till henne försökte kolla på Playa del sol men tyvärr så gick det inte, jävla bajs film! Jaja ska börja röra mig om en timme eller något, kanske skriver ett inlägg imorgon också, sen kommer det förmodligen inte bli så mycket mer under veckan eftersom att jag ska bo hos Andreas och hans bajs dator har du krashat för gott, länge seve mångfalden dator lilla! Puss

Ser ni livet? Hihih vi lever i våran egna lilla värld, älskar dig bästiwwwz!

Kommentarer
Postat av: Denice

älskar dig! <3

2009-06-13 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0