Iritation!

Åh, jag kan seriöst slå sönder något just nu.. Är så himla irriterand, vi gör allt för dig/er men vi kan inte föra er samman igen. Och  okej det låter egoistiskt men vi måste fakitskt ta våra problem föra andras, men såklart vi vill hjälpa och det är precis det vi gör men då vill vi fan inte : du är dum i huvudet och shalala.. Jag vill verkligen att ni ska må bra men samtidigt måste jag fördela min tid.. Och det hoppas jag verkligen att ni någon gång kommer att förstå.

Vakna för en stund sen. Ska snart duscha sen åker jag in till stan med Denice och kanske ska träffa Niclas och sedan åker jag och träffar Angelica och till sist Andreas.. Puss på er

Saknar Italien.. Där finns inga problem och skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0