Oj, dålig uppdatering ..

Torsdags sov jag hos Andreas, kommer knappt ihåg vad vi gjorde eller jo, vi tog det lugnt tror jag! Fredags hade vi avslutnings bal/fest i Gamla stan, som blev ganska lyckat om jag får säga! Lördags var jag med Christan och massa, och vet ni? Christian hoppade bungyjump eller hur det stavas, och jag blev fett taggad :D :D Så snart då jävlar kommer jag hänga där i ett rep, wiiiiho! Jaja, idag har jag ahft det mysigt med min bästa pojkvän och åkte sedan hem och tog det lugnt. Jo juste, om jag itne uppdaterar så mycket nu så är det för att imorgon jo då kanske det kommer något inlägg men Tisdag har jag skolavslutning och min och Andreas halv månaders dag så vi ska mysa (: Onsdag tar min syster studenten så det blir mottagning och hela faderittan, sen vet jag inte ifall jag ska ut med Andreas och hans kompisar annars blir det att jag myser med syster! Torsdag ska jag och Andreas till min syster och hennes pojkvän för att bada i poolen och grilla (: Det är väl ungefär hur veckan kommer se ut vad jag vet just nu! Pyss

Liye bilder från när vi var hos Marika innan våran bal/fest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0