Börjar kännas bättre!

Pratade precis med Andreas, jag känner att nu är jag redo! Jag älskar honom och ska verkligen visa det, och inte genom att bråka utan att stå emot! Jag gör allt för dig älskling, allt!

Sitter och kollar Beck just nu, sen ska jag sova och imorgon sover jag hos Andreas!
Juste, helgen, hm.. Fredags sov jag hos Andreas, gjorde väl inte så mycket speciellt, var hos chribba och träfade honom och Jackie en stund sen gick vi hem och mysde :) Lördag var jag på tjejmiddag hos Julia, väldigt trevligt faktiskt! :) Och idag gick jag hem och sov :p Fick inte så mycket sömn inatt tyvärr :( Menmen, som sagt, ska kolla klart på Beck sedan läggdags. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0