.

Ja, som alla redan ser och vet så skriver jag mycket om mitt privatliv, mycket jag gör och hur mycket jag älskar min pojkvän. Men jag ska tala om för er varför jag skapade min blogg.

Jag skapade denna underbara blogg för att jag kände att det skulle vara skönt att skriva av sig då och då, och inte ha något av en dgbok. I den kan du ju inte lägga in bilder, andra kan inte ta del av vad du skriver (som kanske är mening men vissa saker kanske man vill att andra också ska ta del av). Men med min blogg så vill jag att andra ska få veta lite mer utan mig, och visst på senaste har väl det ända jag skrivit varit : Jag älskar dig Andreas osv.. Men det har faktiskt funnits anledningar och har inte mått så himla bra.. Men nu är det så gott som bra mellan oss. Men som många undrar så undrar dom varför jag inte visar vad jag har på mig varje dag som dom flesta bloggare gör.. Men då ska jag tala om för er att i början när jag började med bloggande (med en annan blogg) så var det en modeblogg och där skrev jag mycket om kläder, skor och smink men jag ville prova på nytt. Men jag skulle bara vilja säga att jag tycker att det är jätte bra att jag får kommentarer om min blogg, vad som kan blir bättre och vad som redan är bra! Så fortsätt gärna med det!
Kram Ida

Bakom detta, finns även annat än ett leénde, tro mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0