Förlåt!

Har inte skrivit på fyra dagar nu, herregud! Jaja, dom senaste dagarna hmm.. Om du kommer ihåg så berättade jag senast i Söndags om vad jag skulle göra osv.. Eller det kanske var i Lördags jaja spelar roll. Jag åkte iallafall till Andreas på Söndagen och som där också. Sen åkte jag till mamma. I måndags var ja vad gjorde jag då.. Jo juste jag åkte till Andreas en stund innan han skulle jobba sen åkte jag hem och sov fakitskt! Gick och la mig halv nio, riktigt skönt må jag säga gott folk! I tisdags var jag med Andreas, Månsson och Flink sen åkte jag hem. Onsdags var jag med Andreas, bara vi två, mysigt men bråkigt men det blir aldrig mer bråk nu :) Idag var jag med Nicen en stund hittade sneakers och jätte fina gladiatorskor, klackar! Sen åkte jag och fikade på Café fix i Fridhemsplan med syster Emilia och Mamma, jätte mysigt :) Sen åkte jag och Emilia tillbaka till Dna där jag såg skorna och köpte som :) Som jag fick av min underbara mammi! Thanks! Och nu sitter jag hemma har precis ätit middag och hade tänkt att kolla vad jag ska ha på mig imorgon snart ;p Imorgon sover jag hos Andreas och på Lördag ska jag på tjejmiddag hos Julia så jag sover förmodligen där då, så vi hörs på Söndag eller om jag hinner skriva något imorgon eller på Lördag :) Pyss så länge!

Söt bild på Denice och Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0