hej bloggen!

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivigt något. Sitter hemma, kom precis in. I tisdags var jag med Sissie och träffade sedan Andreas en stund i Handen, och sov hos honom till Onsdagen. Onsdagen ahde jag engelska nationella, skit jobbigt men känndes ändå helt okej, efter skolan åkte jag in till stan och fikade med Veronica och träffade sedan Andreas lite senare, gav honom ett silverhalsband :) Idag slutade jag halv 12, åkte in och fikade med Veronica idag med, hihih och köpte även ett silverarmband till Andreas också! Sen träffade jag min käre vän Oskar som jag itne sett sen i sommras, var väldigt kula tt se honom, har saknat honom så! Och nu sitter jag här. Helgen?, hmm imorgon vet jag inte riktigt än, Lördag ska jag på "par middag" med Andreas, Veronica och Marcus och sover sen hos Andreas! Söndag ska jag på något "sminkparty" eller vad det var, ska köpa en massa nytt! :) Men nu är jag då så äckligt förbannad på en kille vid namn DANIEL! Du ska fan inte bry dig om mig och Andreas ett endaste jävla skit. Men nu ska jag iallfall bada :) Pyss

Oskar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0