helu!

Sitter hos Nicen, kom precis hem från en väldigt patetisk kväll! Men ändå började rolig :) Imorse vaknade jag hemma med Andreas, han åt som en gris, en billys, makaroner, två semlor och sju bullar, och fortfarande hungtig, jaja! Efter det åkte jag och Andreas och träffade min syster en stund och efter det tog vi tåget. Jag gick av i Älvsjö och gick till Nicen och han åkte till Flink tror jag. Sedan gjorde jag och Nicen iordning oss, gick och åt på donken och sedan begav vi oss till Jakob. Där träffade vi även Moa, Anton, Fredrik tror jag han hette och Julia, sen någon annan men kommer ej ihåg hans name. Sen åkte vi till Sätra och träffade Sebsus och Wagel.. Inggenting vi behöver tala om. Och nu sitter vi här, ska äta våra nattmackor och sedan sova :) Imorgon spenderar jag min dag med min älskling och sedan hemfärd. Så vi hörs imorgon. Pysspyss

 
Första bild: Italien08. Andra bild: Någon gång, vet ej när

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0