Kan inte sluta tänka på dig..

Jag vet inte riktigt varför men det går verkligen inte! Alice sa det i skolan idag också, att fyfan Ida du är verkligen kär i Andreas. Och ja fyfan jag är verkligen det! Jag klarar mig inte utan honom, och jag lovar er att jag aldrig kommer lämna honom! Idag var jag först på i alvik sen träffade jag Bianca i stan och satt och snackade en stud och kom på att det kanske skulle vara trevligt att träffa Flink och Andreas någon dag alla vi fyra så jag ringde Andreas och frågade och det uppskattades må jag säga :) Så det ska bli mysigt! Men nu hade jag tänkt att duscha sen gå och sova faktiskt :S :p Haha! Juste sov hos Andreas inatt och det var den mysigaste natt jag någonsin haft. Inget bråk, hemma kväll, film och bara han och jag! Tack för det älskling! love u

Och egot herself! Känns skönt att se en bild med leende på läpparna (sommarbild)


Kommentarer
Postat av: Emilia

älskar dig syster <3 allt kommer bli bra :)

2009-03-10 @ 23:31:25
URL: http://emiliaaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0